banner ad
Home » , » [Gambar] Lambang Israel Pada Duit Syiling Baru Malaysia?

[Gambar] Lambang Israel Pada Duit Syiling Baru Malaysia?

Lihat persamaan gambar duit syiling baru malaysia dengan bendera israel seakan-akan mempunyai reka bentuk yang sama dengan corak bendera israel. 
Untuk pengetahuan anda, rekaan duit syiling baru akan mula dikeluarkan pada awal tahun 2012. Apapun, ada kemungkinan juga rekaan duit syiling baru negara malaysia ni hanya kebetulan sahaja mempunyai corak yang sama dengan bendera negara israel.

13 comments:

  1. bleh plak secara kebetulan cmni eh...tp nape die reka bucu 6 gk?pelik tu...nape xwat bucu 14 je...

    ReplyDelete
  2. tu la tu bro.. tu yg aku peliknya.. kenapa x buat bucu 14 yg melambangkan identiti malaysia.. mcm ada pape je ngan negara israel tu.. bab2 camtu x berkenan aku.. kalau boleh nak dielakkan.. kena buat survey lagi ni pasal benda ni..

    ReplyDelete
  3. IskandarzulkarnainshahJuly 31, 2011 at 7:09 PM

    alahai... asal kebetulan je ngan israel laaa.. salib laaa.. ada je yg tak berkenan laaa... boikot laaa... lelama umat Islam di dunia ni jadi betul-betul penakut. pelik... pelik..

    ReplyDelete
  4. pelik pelik ni.. takkan semua secara kebetulan kot kan..

    ReplyDelete
  5. Cuba tgk dr perspektif lain pula,
    http://anony328am.blogspot.com/2011/08/bersama-halangi-fitnah-riba-yahudi.html

    ReplyDelete
  6. boleh terangkan dari perspektif mana pulak tu? :)

    ReplyDelete
  7. hati takdek sentiviti tak suke pada yahudi btol.. nak sume je same... 

    ReplyDelete
  8. kebetulan je sape yang tak de keje je yang suke ckp same mcm tu la same mcm nie la... cube tnye orang yang slalu berangapan buruk tu dah betul sangat ke diri tu sampai nak komen tu ini... padahal org lain boleh je terima duit tu secare terbuke...

    ReplyDelete
  9. It'ss not the same at all..You are just joining them up to make like look like that...why can't you follow the design line and do it right...my conclusion is, it's not the design, it's your own  perception in how see thing (the negative way) and trying to get readers to see it your way....

    ReplyDelete
  10. klu buat smbil lewa mcm ni la..patutnya sensitiviti kena tggi..mane blh kbetulan2..

    ReplyDelete
  11. ,Ada info layang mngatakan, pm skrg ni adalah ketua freemason kat dlm mlaysia ni, dan brkait rapat dgn simbol duit syiling skrg ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  12. ,Ada info layang mngatakan, pm skrg ni adalah ketua freemason kat dlm mlaysia ni, dan brkait rapat dgn simbol duit syiling skrg ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  13. yang BIJIK2 kecil tu 14 kesemuanya bergabung plak dgn bintang israel tuh amik Kow

    ReplyDelete